Mobil nr.: 27 52 87 97 · E-mail: be@zfri.dk

Mobil nr.: 27528797 · E-mail: be@zfri.dk

Leder- og stresscoach

Birgitte Elsner, ICF PCC

Leder- og stresscoach

Birgitte Elsner, ICF PCC

Leder- og stresscoach Birgitte Elsner, ICF PCC

Stresscoaching

– hjælper dig med at få balancen i dit liv tilbage

Stresscoaching hjælper dig med at få det godt igen. Du bliver guidet gennem et struktureret forløb med velafprøvede metoder og værktøjer, og dit stressniveau vil gradvist falde. Samtidig vil du stille og roligt opbygge viden og læring, der vil hjælpe dig i fremtiden, så du ikke bliver lige så stresset igen.

Ro og overblik

Når du går fra den første samtale, har vi lavet tiltag, der sikrer, at dit stress niveau ikke bliver højere, men at det i stedet begynder at falde.

I de næste samtaler vil vi roligt og systematisk arbejde for, at dit stress niveau bliver lavere og lavere, så du gradvist får det bedre. Cirka midt i forløbet begynder vi at se på, hvad der skal til, for at du kan undgå at blive lige så stresset igen.

Forløbet bliver tilpasset det tempo, som du har brug for. Vi finder er en balance, så du gradvist får mere energi, og stille og roligt begynder at opleve at have overskud, til det der giver dig glæde i livet.

Jeg kan ikke lægge din hjerne i gips

Et stresscoaching forløb strækker sig over 8 til 12 uger. Det lyder umiddelbart som lang tid, men dit stress niveau er sandsynligvis steget over mange måneder – eller over flere år. Nu har du brug for ro og tid til at komme dig, og måske til at finde nye vaner. Det er også vigtigt, at du giver dig selv lov til at have tid nok til at lære af din erfaring. Som tidligere nævnt er den læring med til at sikre, at du ikke bliver lige så stresset i fremtiden, og når du er nået her til i processen, så har du det godt igen.

Du kan sammenligne det med, at du har brækket armen. For at hjælpe den til at hele så godt som muligt, skal du have den i gips i 8 til 12 uger, og bagefter skal du træne musklerne i armen op.

På samme måde som din arm heler og bagefter får styrken tilbage gennem træning, får din hjerne ro, gennem stresscoaching forløbet, og din energi og dit overskud kommer gradvist tilbage.

Jeg kan ikke lægge en forbinding om din hjerne, så den får en pause, derfor er du nødt til at lære at passe bedre på dig selv. Så giv dig selv lov til at bruge den nødvendige tid til at finde ind til den person, som du ønsker at være, og til det liv, som du gerne vil leve. Det fortjener både du og dine omgivelser.

Og husk på, at mennesker er forskellige, så lad være med at sammenlign din proces med andres. Det handler om din proces og dit liv.

Siden er under redigering, så kontakt mig endelig, hvis du mangler information..

Lyt til de stress signaler, du oplever

Stress signaler kan være ganske små som et kort sug i maven eller fugtige håndflader, og meget kraftige som besvær med at sove, konstant hovedpine eller problemer med hukommelsen.

 

Jeg har igennem flere coaching-forløb oplevet Birgitte som en professionel coach, der vægter kvalitet højt i hendes coaching sessioner. Der bliver sat mål for hver session og med en struktureret tilgang, har Birgitte hver gang guidet mig sikkert frem mod opnåelse af mit mål.

Samtidig er Birgitte en meget empatisk coach, der er eminent til at aflæse kropssprog og betoninger – dette hjælper til at finde frem til de svar, jeg søger. Hver coaching session har været utroligt udviklende for mig, og jeg kan kun give mine varmeste anbefalinger til Birgitte Elsner som coach.

Nadjie Bojko

Hvis du er i tvivl, om du har brug for hjælp, så kontakt mig

“Don’t listen to the person who has all the answers;

listen to the person who has all the questions”

 

Albert Einstein